مرگ خلبان نیروی هوایی انگلیس در پی سانحه هوایی نایب رئیس پارلمان بحرین: به زودی روابط خود را با ایران از سر می‌گیریم ابراز همدردی ۱۱۵ نفر از سران کشورها، سازمان‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی با ملت ایران هزاران شهرک‌نشین صهیونیست به خیابان‌ها ریختند چهار کشتی آمریکایی در سواحل فلسطین به گل نشستند تداوم حملات حزب‌الله به مواضع و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی حمله سنگین حزب الله به المطله | برق قطع شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) خانواده اسرای صهیونیست: بدون توقف جنگ، توافق مبادله اسرا امضا نخواهد شد مقام صهیونیست: توقف جنگ علیه غزه به معنی شکست اسرائیل است مخبر در دیدار با رئیس جمهور عراق: راهبرد ما ادامه خواهد یافت رئیس موساد به تل‌آویو بازگشت گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت + عکس منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟
سرخط خبرها

وزیر کشور: مکان‌هایی برای تجمعات قانونی در نظر گرفته می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۲۱۴۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
وزیر کشور: مکان‌هایی برای تجمعات قانونی در نظر گرفته می‌شود
وزیر کشور گفت: در صورت تصویب شدن لایحه برگزاری تجمعات قانونی در مجلس، به تناسب شهر‌ها مکان‌هایی برای تجمعات در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی درباره ارسال لایحه برگزاری تجمعات قانونی به مجلس و تاثیر آن در برگزاری تجمعات اظهار کرد: در این لایحه پیش‌بینی کرده‌ایم که به تناسب جمعیت شهر‌ها، مناطق مختلفی برای برگزاری تجمعات در نظر گرفته شود. ما می‌توانیم منتظر تصویب قانون باشیم، ولی برای اجرای آن باید دستور العملی هم تهیه کنیم که در این زمینه مشکلی وجود ندارد. اگر لایحه تصویب شود باید مکان‌هایی برای تجمع در نظر بگیریم.

وزیر کشور در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره انتقاد برخی جریان‌های سیاسی به اینکه وزارت کشور به آن‌ها مجوز تجمع نمی‌دهد، تصریح کرد: این حرف دقیق نیست. فقط یکی دو درخواست در زمان اغتشاشات داشتیم که خیلی روشن اعلام کردیم سلامت تجمع کنندگان باید تامین شود و در زمان اغتشاشات ممکن است که تجمعات به اغتشاش کشیده شود. این نظر وزارت کشور مخصوص همان دوره بود. در ضمن درخواست کنندگان به دلیل برگزار نکردن مجامع خود فعالیت قانونی آن‌ها معلق بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->